سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوداگران خاویار در دام قانون:

کشف ۱۷۰ کیلو ماهیان خاویاری در مازندران

حدود ۱۷۰ کیلوگرم ماهیان خاویاری ۶ ماه نخست امسال از صیادان غیر مجاز در مازندران کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پیرفلک دبیر برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از کشف حدود ۱۷۰ کیلوگرم ماهیان خاویاری ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: متخلفان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از تشکیل کارگروه شیلاتی مبارزه با قاچاق ماهیان خاویاری در بابلسر خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این کارگروه ایجاد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای حفظ و نگهداری از دریای خزر است.

دبیر برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: اعمال قوانین و مجازات در برخورد با متخلفان مانند قاچاقچیان و صیادان غیرمجاز با همکاری دستگاه‌های مسئول، ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر بین سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که در حوزه دریا و هماهنگی در حوزه قضایی از تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروه است.

پیرفلک از تشکیل بانک اطلاعاتی خبر داد و افزود: افرادی که در بخش‌های مختلف تفریحی، توریستی، ورزشی، صیادی، حمل بار و یا مسافر فعالیت دارند باید در مرحله صدور مجوز یا تمدید اعتبار، شناسایی و ساماندهی شوند.

وی گفت: باید هماهنگی‌هایی بین دستگاه‌های مرتبط انجام تا افرادی که در مدت فعالیت با مجوز مرتکب تخلفی شده اند، پروانه تردد و اعتبارشان تمدید نشود.

انتهای پیام/آ

کشف ماهی خاویاری قاچاق در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.