سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم وجود خط پرواز عامل اصلی فعال نشدن فرودگاه پارس آباد

فرودگاه پارس آباد به دلیل عدم وجود خط پرواز فعال نشده و فعالیت خود را آغاز نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید فخرالدین هاشمی مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل در خصوص اخبار ضد و نقیض فعالیت فرودگاه پارس آباد و روند عملیات عمرانی آن افزود: عملیات عمرانی فرودگاه از دو ماه قبل به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: در این فرودگاه بهسازی سطوح پروازی شامل تعریض باند از ۳۰ به ۴۰ متر و بهسازی شانه‌ها انجام شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان با اشاره به افزوده شدن ۲۰۰ متر به طول باند، افزود: در مجموع ۱۷ میلیارد تومان برای بهسازی سطوح پروازی هزینه کردیم.

هاشمی همچنین به بهسازی ابنیه و فنس کشی نیز اشاره کرد و گفت: تجهیزات فن‌آوری اطلاعات نیز با هزینه کرد ۱۵ میلیارد تومان در فرودگاه نصب شده و این حجم از تجهیزات، فرودگاه پارس آباد را به مراتب ارتقا یافته تر از فرودگاه اردبیل ساخته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه دلیل عدم فعالیت فرودگاه نبود چارتر پروازی است و با توجه به بنیه مالی ضعیف سرمایه‌گذاران در اردبیل، هنوز چارتر پروازی به صورت قطعی وارد کار نشده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان با اشاره به انجام مذاکرات و امیدواری برای ایجاد خط پروازی افزود: در صورتی که چارتر پروازی نداشته باشیم، شرکت هواپیمایی نیز پروازی در فرودگاه دایر نمی‌کند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد با فعالیت چارتر پروازی، پروازهای این فرودگاه نیز فعال‌شده و بتوان نسبت به توسعه خطوط پروازی در شمال استان اقدام کرد.

 

انتهای پیام/ع

عدم وجود خط پرواز در فرودگاه پارس آباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
مقصر مسئولین استانی