سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت کوچ و جابجایی کندوهای عسل در آذربایجان شرقی

معاون مدیر یت امور طیور و زنبورداری جهاد کشاورزی استان: کوچ زنبورداران وجابجایی کندوها از 22 تا 27 مهر در آذربایجان شرقی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رضایی معاون مدیر یت امور طیور و زنبورداری جهاد کشاورزی استان گفت: با آغاز آمارگیری از زنبورستان های‌آذربایجان‌شرقی‌زنبورداران از کوچ، انتقال و جابجایی کندوهاخود‌داری کنند.

وی افزود: آمارگیری از زنبورستان های استان توسط 460 کارشناس پهنه انجام می شود و پس از پایان آمارگیری مهلت آن تمدید نخواهد شد .

رضایی گفت: هدف ازآمارگیری زنبورستان ها، دست یابی به تعداد کندو ها، میزان تولید عسل ، تعداد زنبورداران، میزان اشتغال این بخش وتولیدات جانبی زنبورداری در استان است .

معاون مدیریت امور طیور و زنبورداری جهاد کشاورزی استان گفت: در ایام آمارگیری، خود زنبورداران در زنبورستان حضور پیدا کرده، کارت ملی و پروانه زنبورداری همراه داشته باشند .

اصغر رضایی افزود: زنبوردارانی که آمار کندوهایشان در زمان مقرر ثبت نشود، از دریافت خدمات و پروانه زنبور داری محروم می شوند .

زنبورداران آذربایجان شرقی با تولید بیش از 13 هزارتن عسل از نظر تعداد زنبوردار و کندو، مقام نخست و میزان تولید محصول مقام دوم کشور را دارند .

 

انتهای پیام/ش

تولید بیش از 13 هزارتن عسل در آذربایجان شرقی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.