سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از آثار فاخر و ارزشمند در حوزه فرهنگ و هنر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:در حوزه فرهنگ و هنر از آثار فاخر و ارزشمند حمایت خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ کاراندیش،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر خراسان جنوبی گفت: در حوزه فرهنگ و هنر از آثار فاخر و ارزشمند حمایت و در هر نقطه از استان خراسان جنوبی که پلاتو ساخته شود تجهیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما در سیاست های خود در وزارتخانه در حوزه توزیع اعتبارات به این استان توجه کرده ایم، افزود: بازنگری تشکیلات استان ها، افزایش صددرصدی اعتبارات حوزه قرآنی و اختصاص بخشی از یارانه مطبوعات و کتاب به حوزه قرآن از جمله فعالیت هایی است که در حوزه قرآنی انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرسودگی وسایل انجمن سینمای جوان مشکلی است که در کل کشور وجود دارد،گفت: به همین دلیل اعتبارات سازمان سینمایی در این چهار سال دو برابر شده است.

جشنواره مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان بین المللی شود

مروج الشریعه،استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تالاب کجی نهبندان باید به یک فرصت اقتصادی در حوزه گردشگری تبدیل شود، گفت: جشنواره نمکی در تالاب کجی نهبندان را حمایت کامل می کنیم و استانداری در این زمینه آمادگی دارد کلیپ هایی را تولید کند و به منظور جذب گردشگر برای تمام سفارتخانه ها ارسال کند.

وی افزود: در شرایطی که از نظر اقلیمی و اقتصادی خراسان جنوبی وضعیت خوبی ندارد، اینکه می بینیم مردم به فرهنگ و هنر روی می آورند را باید ارزشمند بشماریم و کمبودها را باید با سخت کوشی خودمان جبران کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال ٩٧ اعتبارات فصل ٥ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را ٦ برابر یعنی ١٥٠ میلیون تومان خواهیم کرد تا بخشی از مشکلات هنرمندان حل شود، گفت: رشد اعتبارات سال ٩٦ خراسان جنوبی در حوزه فرهنگ ١١ درصد نسبت به ٩٥ افزایش دارد.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.