سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه های کارگروه رفع موانع تولید در کرمان؛

انتقاد معاون استاندار ازاجرایی نشدن مصوبات

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: جلسات کارگروه رفع موانع تولید باید با حضور مدیران برگزار شود والا درجلسات شرکت نمی کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدجواد فدایی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد گفت: از این پس در جلساتی که مصوبات آن اجرایی نشود شرکت نمی‌کنم.

وی با انتقاد شدید از عدم همکاری بانک‌ها در استان گفت: عدم همکاری بانک‌ها بزرگترین مانع توسعه در استان است و اختیاری برای عمل کردن به مصوبات ن با بیان اینکه بعضی‌ها فقط ادای حمایت از تولید را درمی‌آوردند گفت: جلسات نباید با نماینده‌ای برگزار شود که هیچ اختیاری ندارند و خود مدیران باید در این جلسات شرکت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امو راقتصادی استانداری کرمان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی این جلسات برگزار می شود، تصریح کرد: بعضی‌ها بلافاصله بعد از طرح مشکلات، می‌گویند درحیطه اختیارات ما نیست و در مرکز باید تصمیم‌گیری شود، چرا نمی‌روید تفویض اختیار بگیرید .

وی یادآور شد: اکثر مصوبات یک سال گذشته رفع موانع تولید استان اجرایی نشده است ودلیلی جز عدم همکاری برخی مدیران ندارد.

فدایی با بیان اینکه هیچ اراده جدی برای حل مشکلات اقتصادی در استان وحتی سایر نقاط کشور نیست،  افزود: باید شرایط استان را در بحث مشکلات اقتصادی در نظر گرفت و مشکلات را درهمین استان حل کرد.

عباس جبالبارزی رئیس کمیسون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان کرمان نیز از عملیاتی نشدن جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان و همچنین عدم همکاری برخی بانک‌ها انتقاد شدید کرد.

جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان هرماه یک بار برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبات کمیته رفع موانع تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.