سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده اسبق ارتش جمهوری اسلامی؛

 سردار  همدانی فرماندهی لایق و آماده شهادت بود

فرمانده اسبق ارتش جمهوری اسلامی گفت: سردار همدانی با داشتن رفتار،کردار و پذیرش مسوولیت‌های خطیر،همواره آمادگی شهادت را داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر جعفری فرمانده اسبق ارتش جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه دومین سالگرد شهادت سردار همدانی گفت: شهید سردار همدانی فرمانده لایق و آماده شهادت بود که در رفتار،کردار و پذیرش مسوولیت‌های خطیر فرمانده ی بارز و شاخصی بود .

وی با اشاره به اخلاص شهید همدانی گفت: سردار همدانی خود را شرمنده مردم می‌دانست که این خود نشانه اخلاص این شهید بزرگوار در جامعه بود.

امیر جعفری با بیان دیگر ویژگی شخصیتی سردار همدانی گفت:  شیوه صحیح برقراری ارتباط با مردم و درستکاری از دیگر ویژگی های برجسته  شهید همدانی است.

این فرمانده سابق ارتش خاطر با بیان اینکه شهید همدانی صحبت‌ها و پیشنهادات و خواسته‌های خود راواضح و مبرهن مطرح می‌کرد خاطر نشان کرد:این شهید برخی از گفته‌های خود را که برای دیگران خوشایند نبوده و را در لفافه، شوخی و مزاح می‌گفت تا باعث دلخوری کسی نشود.

وی با بیان اینکه سردار همدانی همواره تلاش می کرد تا مطالبی را سایرین بیاموزد، خاطر نشان کرد: شهید همدانی  در خدمت خانوداه بود و  وظیفه خود را در خانواده هم به نحو احسن انجام می‌داد.

انتهای پیام/ص.ف

سردار همدانی یکی از فرماندهان لایق کشور بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.