سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت تامین اعتبار پروژه های ورزشی در خراسان شمالی تکمیل می شود

رئیس گروه فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: هم اکنون 67 پروژه عمرانی نا‌تمام ورزشی در استان خراسان شمالی نیازمند اعتبار است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عزیزی رئیس گروه فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تکمیل پروژه های ورزشی ناتمام در استان خراسان شمالی 900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: 49 پروژه سرپوشیده ورزشی شامل 24 پروژه شهری و 25 پروژه روستایی در استان ناتمام است .

عزیزی با بیان این که 18 پروژه روباز ورزشی شامل 18 پروژه شهری و روستایی در استان تکمیل نشده است،اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، 160 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده می شود و سرانه ورزشی در این منطقه 18 صدم مترمربع ارتقا پیدا می کند.

وی با اشاره به این که نیمی از این پروژه ها بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند،گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تمام پروژه‌های با 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال برای بهره برداری آماده می شود.

وی تصریح کرد: اکنون سرانه فضاهای ورزشی در خراسان شمالی 49 صدم مترمربع است که این رقم در سطح کشور بیش از یک متر مربع است.

رئیس گروه فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در باره مشکلات اجرای طرح های ورزشی در استان گفت: امسال 2 شرکت پیمانکار از اجرای طرح ها خلع ید شدند.

عزیزی درباره واگذاری طرح های عمرانی حوزه ورزش به بخش خصوصی گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت را به بخش خصوصی واگذار کند و هم اکنون سه پروژه شامل استخر فاروج، استخر گرمه و سالن ورزشی تیتکانلو دو مرحله فراخوان داده شد اما هیچ سرمایه گذاری از آن استقبال نکرده است.

وی افزود: پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری در شهر بجنورد 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تنها با اجرای پایانی پیست تارتان بزودی به بهره برداری می رسد.

گفتنی است:اکنون 48 هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف در خراسان شمالی فعالیت دارند.

انتهای پیام/آ

نیاز 900 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های ورزشی در استان خراسان شمالی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.