سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۶ مرکز توانبخشی مراقبتی سالمندان در خراسان جنوبی

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی از فعالیت ۶ مرکز نگهداری سالمندان تحت نظارت بهزیستی در استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عرب نژاد،مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته سالمند گفت : شش مرکز توانبخشی مراقبتی سالمندان در شهرهای بیرجند، قاین، فردوس وطبس به صورت شبانه روزی به سالمندان معلول ومجهول الهویه وبی سرپرست خدمات ارایه می دهند.

وی افزود : این مراکز در شهرهای بیرجند، قاین ،طبس ،سرایان وزیرکوه به سالمندان خدمات توانبخشی آموزشی وفرهنگی و تفریحی ارایه می دهند.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی به وجود بنیاد فرزانگان در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت : بنیاد فررانگان مؤسسه فرهنگی ,آموزشی وتفریحی است که به کلیه افراد بالای ۶۰ سال وبازنشستگان ارائه خدمات می دهد.

عرب نژاد با بیان اینکه این بنیاد برنامه های مختلف فرهنگی ,مذهبی ,اردوهای سیاحتی وزیارتی ,کارگاه های آموزشی شیوه زندگی سالم در دوران سالمندی وآشنایی با عوارض وبیماری های دوران سالمندی و غیره را ارائه می دهد،افزود: سه بنیاد فرزانگان در شهرهای بیرجند ( فرزانگان و پیشکسوتان )،قائن( افضل) و بشرویه ( کرامت ) مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه دبیرخانه شورای سالمندان استان خراسان جنوبی در عملکرد سال ۹۵ رتبه سوم کشوری را کسب کرد،گفت : دومین بنیاد فرزانگان کشور در سال ۱۳۹۲ در استان خراسان جنوبی افتتاح شده است و در پایان سال ۹۵ به عنوان دومین بنیاد برتر از نظر عملکرد از دبیرخانه شورای ملی سالمندان لوح تقدیر دریافت کرد.
انتهای پیام/ب


بزرگداشت هفته سالمند در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.