سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش دانش آموز کرمانی در برنامه های اوقات فراغت

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از پوشش بیش از 140 هزار دانش آموز کرمانی در برنامه های اوقات فراغت در تابستان 96 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدمحسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سامانه غنی سازی و نیاز سنجی اوقات فراغت دانش آموزی در استان در راستای کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده در پایگاه ها اوقات فراغت مطابق با نیاز دانش آموزان برای تابستان 97 راه اندازی می شود.
وی در ادامه افزود: بیش از 700 نفر نیروی پیش دبستانی نیز به صورت حق تدریس بر اساس نیاز مناطق مختلف استان جذب شده است.

محسن بیگی به اجرای موفق پروژه مهر در مدارس سراسر استان اشاره و اظهار کرد: با توجه به ساماندهی نیروی انسانی بر اساس نیاز ها و واقعیت ها، اکثر مدارس استان حتی در دور افتاده ترین نقاط از روز اول مهر با شور و نشاط فعالیت خود را آغاز کرده اند.
محمد محسن بیگی با بیان اینکه باید در مدارس نسلی را تربیت کنیم که شایسته جانشینی خداوند در روی زمین باشند تصریح کرد: جهت گیری تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش در استان برای سال تحصیلی جدید در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است.
وی اظهار کرد: فضای آموزشی استاندارد و مطلوب و توانمند سازی نیروی انسانی نقش موثری در ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.
انتهای پیام/ی

حضور140هزار دانش آموز کرمانی در طرح اوقات فراغت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.