سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پر بار کودک برای کودکان کرمانی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و جهادی هفته ملی کودک در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با بیان اینکه هفته ملی کودک امسال با شعار هر کودک نشانی خداست و با محوریت دوستی با طبیعت از 15 تا 21 مهر برگزار می شود، گفت: تقارن این هفته با ماه محرم، فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌های تربیتی و انسان‌ساز عاشورایی به کودکان و نوجوانان است.
وی هدف این نهاد را جلب توجه افکار عمومی، نسبت به اهمیت دوران کودکی و خواسته‌های کودکان دانست و گفت: برنامه‌های حوزه کودک در کرمان در دو سطح برای کودک و درباره کودک برگزار می‌شود.
روحی با بیان اینکه تمامی مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این هفته ویژه ‌برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند، افزود: این برنامه‌ها در قالب دعوت از دانش‌آموزان مدارس و اجرای‌ برنامه‌های فرهنگی هنری در مراکز کانون، عضویت رایگان در این مراکز، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان‌ها، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق محروم، برگزاری اردوی جهادی و اجرای برنامه‌ برای کودکان و نوجوانان مناطق حاشیه نشین کرمان، دیدار با مسئولین، بازدید از موزه‌ها و آثار تاریخی، برپایی نمایشگاه‌، اجرای قصه‌گویی و پرده‌خوانی عاشورایی در مدارس و مهدهای کودک، همایش زیر چتر ایمان در شهرستان سیرجان و دیدار با خانواده شهداء برگزار می‌شوند.
وی از برپایی نشست‌های تخصصی حوزه کودک و نوجوان در این هفته سخن گفت و ادامه داد: نشست‌های تخصصی‌کودک، خلاقیت و بازی؛ کودک در فضای مجازی و کودک و پیشگیری از مصرف دخانیات برای والدین و مربیان کانون و مهدهای کودک برپا می‌شوند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از اجرای برنامه برای کودکان دارای نیازهای ویژه چون: نابینایان، ناشنوایان و افراد دارای معلولیت جسمی- حرکتی در این هفته سخن گفت.
انتهای پیام / ی

برنامه های هفته ملی کودک و نوجوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.