سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج در آینده نزدیک

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روند اجرایی چندین طرح عمرانی در یاسوج پیشرفت کاری بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کار تکمیل، تجهیز و استاندارد سازی آن تا دو ماه آینده اتمام و به بهره برداری می رسد.

استاندار همچنین در بازدید از روند اجرایی تطویل و توسعه باند فرودگاه یاسوج افزود: کار تطویل باند این فرودگاه به متراژ 3 هزار و 600 متر به خوبی در حال اجراست که تلاش می شود تا پایان دی ماه تکمیل و به اتمام برسد.

احمدی توسعه حمل و نقل هوایی را در پیشرفت استان مهم برشمرد و گفت: استان دارای ظرفیتهای گردشگری بالایی است که باید در کنار این توانمندی ها از ظرفیت فرودگاه یاسوج به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: بر اساس رایزنی های انجام شده با شرکت فرودگاه های کشور و برخی شرکت های هواپیمایی پس از بهره برداری از طول باند فرودگاه افزایش ناوگان هوایی و تعداد پروازها در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همچنین در بازدید از پل سوم بشار یاسوج گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و در آینده نزدیک سعی می شود این پل به صورت چند مرحله ای زیر بار ترافیک رفته تا مشکل تردد مردم مرتفع شود.

وی در ادامه از منطقه گردشگری آبشار و پارک جنگلی یاسوج هم بازدید کرد و افزود: تلاش می شود با همفکری و مشارکت وزارت نفت و مسئولان استان مجتمع آموزشی، رفاهی و تفریحی با سرمایه گذاری وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج ساخته شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به برخی طرحهای عمرانی ملی مهم در شهر یاسوج گفت: ضرورت در روند اجرایی و بهره برداری از این طرح ها برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم استان و شهروندان یاسوجی به تلاش مضاعفی نیاز است.

زارعی از نیاز 40 میلیارد تومانی برای خرید و نصب تجهیزات پزشکی بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج خبر داد و افزود: با پیگیرهای انجام شده همه این اعتبار توسط وزارت بهداشت و درمان تامین و به همین منظور تفاهم نامه های لازم هم با این وزارتخانه منعقد شده است.

وی به توانمندی های استان در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد فرودگاه یاسوج در زمینه های مختلف توسعه و گسترش یابد.

زارعی اجرای طرحهای عمرانی مختلف در نقاط مختلف استان را نتیجه تلاش ،همکاری و تعامل خوب نمایندگان و مجموعه دولت در استان دانست و افزود: تلاش می شود برای توسعه و تعالی استان این تعامل ها عمیق تر و افزایش یابد.

بازدید از پل چهارم بشار و ساختمان جدید استانداری از دیگر برنامه های امروز استاندار بود.

 

انتهای پیام/ش

بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج به زودی افتتاح می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.