سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

تغییر استاندار آذربایجان غربی در شرایط فعلی به نفع ما نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی و حساس منطقه، تغییر استاندار آذربایجان غربی به نفع ما نیست.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اشاره به تغییر استاندار آذربایجان غربی گفت: در شرایط فعلی و مقطع حساس و بحث فتنه جدایی اقلیم کردستان عراق، تغییر استاندار آذربایجان غربی به نفع ما نیست.

وی افزود: استاندار شیخ الرئیس، هماهنگ کننده‌ تمام امور در هر استان به شمار می‌رود و باید فردی که به عنوان استاندار انتخاب می‌شود ، فردی کارآمد و فراجنایی بوده و خود را خادم ملت بداند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار باید احترام امام جمعه را نگه دارد، با نمایندگان مجلس و مدیران کل استان در امور مختلف استان هماهنگ باشد، با تمام اقشار مختلف مردم در ارتباط باشد و تمام توان خود را در راستای توسعه و پیشرفت استان به کار گیرد.

نادر قاضی پور با اشاره به پرداخت حقوق عقب افتاده‌ی کارگران شهرداری ارومیه  گفت: طبق پیگیری‌های مستمر که از شهردار ارومیه داشتیم، مقرر شده تا بیستم مهرماه حقوق عقب افتاده‌ی این کارگران پرداخت گردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به عنوان نایب رییس فراکسیون کار و کارگر با تمام توان از حق و حقوق قشر زحمت کش کارگران دفاع می‌کنم و موقع تدوین برنامه ششم، ۱۲ طرح در این خصوص پیشنهاد دادیم که ۱۱ مورد آن با کسب اکثریت رای تصویب شد و یک مورد را نیز در بودجه اضافه کردیم که حمایت بیش از پیش از افراد تحت پوشش بهزیستی و افزایش حداقل ۲۰% حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد و ساخت ۱۵۰ هزار مسکن برای نیازمندان و مستمندان از جمله‌ی این طرح‌ها هستند.
 
انتهای پیام/م

 

 حقوق عقب افتاده‌ کارگران شهرداری ارومیه تا بیستم مهرماه پرداخت می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.