سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی:

حادثه دلخراش رانندگی در محور جنوب سیستان و بلوچستان+ تصاویر

مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت: در دو سانحه رانندگی در دو محور ایرانشهر به نیکشهر و ایرانشهر به دلگان 6 نفر کشته و 13 نفر مجروح شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمودرضا ناصح  مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی  افزود:ساعتی قبل بر اثر برخورد 2 دستگاه خودرو پژو در محور ایرانشهر _نیکشهر 5 نفر کشته و 6 نفر مجروح شدند.

وی گفت :همچنین در حادثه رانندگی دیگری همزمان بر اثر برخورد 2 دستگاه خودرو پژو و پراید در محور ایرانشهر_ دلگان حدفاصل شمس آباد یک نفر کشته و 7 نفر مجروح شدند.

سرهنگ ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی جرحی مقارن ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۲ مهرماه ۹۶ در حدود ۴۸ کیلومتری محور ایرانشهر به نیکشهر تصادفی بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ رخ داد که بر اثر این سانحه ۶ نفر فوت و ۶ نفر مصدوم و به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهرمنتقل شدند .

وی ادامه داد :هم چنین در تصادف دیگری   ساعت ۱۷:۰۰در حدود ۱۵ کیلومتری محور بمپور به دلگان تصادفی بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که یکی از آنها افغانی کش بوده است و یک دستگاه وانت نیسان رخ داده که بر اثر این تصادف ۱ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

مامورین پلیس راه در محل حاضر که علت تصادف هردو سانحه رانندگی  تجاوز به چپ از جانب راننده یکی از سواری های پژو ۴۰۵  به نظر رسیده است .

رانندگان ملزم و موظفند بین خطوط و از منتهی الیه سمت راست راه حرکت کنند و بویژه در نقاطی که خط ممتد است حق گذشتن از خط ممتد را نداشته بدیهی ست بی توجهی به مقررات حادثه زاست و ایمنی و جان خود راننده و دیگران را به خطر می اندازد.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

تصادف دلخراش درمحور جنوب استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.