بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک شی ثابت به علت تخطی از سرعت مطمئنه درمحور "دلگان-بم"، راننده موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ یداله ستوده گفت: (۴ مهرماه ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک شی ثابت درکیلومتر ۲۱ محور" دلگان-بم" بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.


وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه موتور سیکلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک شی ثابت برخورد کرد، که بر اثر شدت ضربه وارده راننده موتور سیکلت در بیمارستان جان خود را از دست داد.


سرهنگ ستوده به حادثه دیگری در ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم در کیلومتر ۴۲ محور " چابهار-نیکشهر" خبر داد.


وی تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه موتور سیکلت به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه سواری پراید برخورد که بر اثر شدت ضربه وارده راننده موتور سیکلت در بیمارستان جان خود را از دست داد.


رئیس پلیس راه جنوب با اعلام دوطرفه بودن محور‌های جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست: با رعایت حق تقدم و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفری ایمن به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

تصادف موتورسیکلت و دوکشته در دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار