سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردستان

افزایش 100درصدی حوادث ناشی از کار در اردستان

فرماندار اردستان از افزایش 100 درصدی حوادث ناشی از کار در این شهرستان در 6 ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور امروز در جلسه کمیته عالی ایمنی اردستان گفت: 20 حادثه ناشی از کار در 6 ماهه نخست سال در این شهرستان روی داد که 2 مورد منجر به فوت شد.

وی با اشاره به اینکه 600 نفر ساعت آموزش پیشگیری از سوانح و حوادث از ابتدای سال ارائه شده است در عین حال تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها به ویژه در امور ساخت و سازها باید نظارت بیشتر و موثرتری داشته باشند.

فرماندار اردستان بر لزوم تشکیل کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در واحدهای با بیش از 25 نفر کارگر تاکید کرد و گفت: بخشی دیگر از موضوع بروز حوادث با افزایش اعتبارها، بهبود مشکلات ترافیکی و رعایت مسائل ایمنی در کارگاه ها و کارخانه ها قابل پیشگیری می باشد.

او همچنین اضافه کرد: بخش زیادی از مرگ و میر در اردستان از جمله 20 درصد مرگ و میر یک تا 59 ماهه به دلیل سوانح و حوادث می باشد که تا80 درصد آن قابل پیشگیری است.

غیور گفت: سه کودک تنها در 6 ماهه نخست سال به دلیل بی احتیاطی والدین و بروز حادثه جان خود رااز دست دادند در حالیکه می توان با جلب مشارکت همگانی و مسئولیت پذیری بیشتر دستگاه های ذیربط مشکلاتی از این دست را کاهش داد.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش حوادث ناشی از کار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.