سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تمام دنیا به آمریکا و اروپا خلاصه نمی‌شود/با جریان عهدشکن مذاکره فایده ندارد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: با جماعتی که خلق و خوی عهد شکنانه‌اش ثابت شده مذاکره مجدد وقت تلف کردن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آمریکا خواستار مذاکره مجدد در برجام و اضافه شدن ضمیمه‌ای به آن شده است، اظهار کرد: مذاکره با جریان عهد شکن مفهومی ندارد ما یک بار مذاکره کردیم و دیدیم که آمریکا به عهد و پیمانش پایبند نیست.

وی با تاکید بر اینکه با جماعتی که خلق و خوی عهد شکنانه‌اش ثابت شده  مذاکره مجدد وقت تلف کردن است، افزود: تمام مجامع بین‌المللی از جمله اروپا پایبندی ایران به برجام را تایید کرده‌اند اما ترامپ با وقاهت تمام از پایبند نبودن ایران به برجام سخن می‌گوید.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با بیان اینکه در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارد، گفت: کشور ما هیچ وقت به بن بست نرسیده است  و نمی‌رسد چرا که ملت پشتیبان نظام‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت ایران 39 سال است که با بداخلاقی‌های آمریکا همچنان به سمت موفقیت حرکت می‌کند  باید بدانیم که همه کشورها منحصر به غرب نیستند، آسیا کشورهای مختلفی دارد که تاثیرگذاراند و ما می توانیم با ارتباط با سایر کشورها با قوت امور خود را پیش ببریم.

انتهای پیام/

 

آیا مذاکره مجدد در مورد برجام امکانپذیر است؟

مذاکره مجدد با آمریکا

تاثیر خروج آمریکا از برجام بر آینده آن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.