عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:مسئولین باید در حد امکان با مردم ارتباط داشته باشند زیرا برای کشور راهگشا خواهد بود.

ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم امکان استفاده از ظرفیت‌ها را افزایش می‌دهدسید رضا اکرمی درگفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباطات بی‌واسطه مسئولین با مردم گفت: مسئولین باید هر چقدر که امکان پذیر است با مردم ارتباط داشته باشند زیرا ارتباط آن‌ها با مردم برای کشور راهگشا خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:کشورمان ظرفیت‌های بسیاری دارد و مسئولین باید با ارتباطات خود از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با بیان این که در دولت یازدهم یکی از پیشنهادات بنده که مورد توجه قرار نگرفت تشکیل اتاق فکر بود گفت: درخواست داده بودم در ریاست جمهوری وزراتخانه‌ها و فرمانداری‌ها یک اتاق فکری شکل بگیرد و بگویند نخبگان و فرهیختگان در مسائل اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی اگر پیشنهادی دارند مطرح کنند تا یک جمع‌بندی صورت بگیرد و بعد آن طرح عملیاتی شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: الان هم اصرار دارم که در دولت دوازدهم اتاق فکر تشکیل شود تا برای امورات مردم راهگشا باشد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی گفت: در آن دوران در طول هفته یک روز مشخص بود که همه وزرا و مقامات می‌آمدند و در جلسه علنی بین نمایندگان حاضر می‌شدند و اگر نماینده‌ای نامه پیشنهاد و یا طرحی داشت با وزرا در میان می‌گذاشت و در نتیجه تبادل افکار و نظرات هم در پی آن رخ می‌داد.

وی با اشاره به حضور مستمر وزرا در میان نمایندگان در دوران گذشته مجلس گفت: این کار سبب می‌شد که دیگر نماینده مجبور نباشد برای انتقال مسائل و مشکلات مردم از این وزارتخانه به آن وزارتخانه رفت و آمد کند.

اکرمی با بیان این که گاهی اوقات تقاضاهای نمایندگان هم امکان پذیر نبود اظهار داشت: در عین حال دیدار و گفتگوی نمایندگان و وزرا آثار مفیدی داشت.

 

انتهای پیام/

 

تاکید رهبر معظم انقلاب بر ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار