سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت

دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: 13 آبان با توجه به اتفاقات مهمی که در این روز رخ داده است به روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی نامگذاری شده است و نقش برجسته ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود : تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه توسط رژیم ستم شاهنشاهی در سال 43، تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان در سال 58 و شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال 58 از جمله اتفاقات با اهمیتی است که در روز 13 آبان رخ داده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی پنج هدف دارد، افزود: تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران،ارتقای آگاهی و شناخت مردم نسبت به توطئه های خصمانه امریکا مقابل جمهوری اسلامی و چرایی شعار مرگ بر امریکا، آگاهی بخشیدن نسبت به جنایات امریکا در منطقه و کشورهای مسلمان، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان به عنوان پیشگامان حرکات امریکا ستیزی و تبیین اندیشه های امام و مقام معظم رهبری در خصوص امریکا از اهداف این ستاد است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان متعاقبا اعلام می شود، گفت: حضور همه احاد مردم برای استکبار ستیزی در روز 13 آبان ضروری است و امیدواریم بتوانیم فضای شهری را برای حضور هر چه باشکوه تر آماده کنیم.

مهدی حاجتی رییس آموزش و پرورش گیلان هم در این نشست با بیان اینکه در طول سال تحصیلی 3 زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ انقلاب و زنگ استکبار ستیزی در مدارس نواخته می شود گفت: دانش آموزان نسل پس از وقوع انقلاب اسلامی هم به مانند دانش آموزان دوران پیروزی انقلاب اسلامی حضور پررنگ و همیشگی در راهپیمایی های این روز دارند.

وی با اشاره به اینکه شاهد عهد شکنی های امریکا نسبت به مردم ایران هستیم، افزود: به همین دلیل انتظار می رود حضور مردمی در راهپیمایی امسال پر رنگ تر و ابراز انزجار نسبت به سیاست های امریکا بیش از گذشته باشد.

حاجتی تصریح کرد: با توجه به همزمانی هفته تربیت با ماه محرم ،دانش آموزان با تاسی از آرمان های امام حسین (ع) در مبارزه با ظالم و استکبارستیزی گام برمی دارند .

 

انتهای پیام/م.ع

هم اندیشی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.