رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این شورا نهاد همدلی و همراهی و عزت مردم ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست خبری که امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای در دفتر این نهاد برگزار شد، گفت: حفظ روحیه انقلابی که تاکید مقام معظم رهبری است موجب بالندگی این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه آینه مردم در صحنه های بزرگداشت انقلاب اسلامی و نشان دهنده هویت کشور و جامعه است، افزود: یکی از کارهای بزرگ که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام داد خنثی کردن فتنه 88 بود که با کمک و هوشیاری مردم انجام گرفت.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: از تاسیس این مجموعه 3 دوره می گذرد که در دوره اول این نهاد به تثبیت رسید در دوره دوم به رشد و گسترش و نظام سازی پرداخت و در دوره سوم که دوره بالندگی است، شورای هماهنگی به دنبال گسترش و تبلیغ معارف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار از اصحاب رسانه به خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگاران پل بین مردم و مسئولان هستند و در این راه با قلم خود رسالت بزرگی در مقابل اهداف انقلاب اسلامی دارند و باید به مشکلات مردم هر چه بیشتر بپردازند تا این مشکلات برطرف شود.

 

انتهای پیام/ع
 

برگزاری نشست خبری سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.