سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف جسد سوخته پسر جوان در مهاباد/ چهارنفر دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری چهارنفر از عاملان قتل پسر جوان در مهاباد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  توکل حیدری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با کشف یک جسد سوخته در مهاباد اظهار کرد: در مورخه  3 مهرماه  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان مهاباد مبنی بر کشف جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی، مأمورین پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از وصول گزارش، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای مهاباد تشکیل و بازپرس دستور تعیین هویت و تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری  آذربایجان غربی تصریح کرد: در جریان تحقیقات مشخص شد که جسد متعلق به شخصی به هویت صادق برمکی متولد ۱۳۷۷ ساکن مهاباد است.

حیدری ادامه داد: در این زمینه چهار نفر دستگیر شدند که سه نفر از آن‌ها به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت و یک نفر نیز به اتهام معاونت در قتل عمد با قرار قانونی وثیقه به زندان معرفی شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با انگیزه قتل ادامه دارد، توضیح داد: هر سه نفر به انجام اعمالی که منجر به قتل عمد مقتول شده اعتراف کرده و جسد جهت کالبدگشایی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی مرکز استان ارسال گردیده است که تاکنون جوابیه‌ای واصل نشده است.

انتهای پیام/ح

چهارنفر از عاملان قتل پسر جوان در مهاباد دستگیر شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.