سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۳۹ دوره آموزشی در شش ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از برگزاری ۱۳۹ دوره آموزشی در شش ماهه نخست امسال جهت واحد‌های صنعتی و تولیدی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم گفت: آموزش نقش مهم و راهبردی در توسعه و پیشرفت فعالیت‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی دارد و در همین جهت ارائه آموزش به آن‌ها در زمینه‌های مختلف صورت می‌گیرد و با نیازسنجی که صورت پذیرفته آموزش‌های مختلف بصورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: در شش ماهه اول سال تعداد ۱۳۹ دوره آموزشی برای ۴ هزار و ۲۹۰ نفر به میزان ۵۱ هزار و ۴۸۸ نفر ساعت آموزش برگزار شد.

مهدی زاده مقدم گفت:هدف ما توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان واحد‌های صنعتی وآشنایی با مقررات داخلی و بین المللی است که توسط این دوره‌ها و مشاوران صنعتی آموزش داده می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: برای حضور در بازار‌های جهانی باید صاحبان صنایع بروز باشند و برای حضور پررنگ در این عرصه با آگاهی قدم بردارند تا دچار مشکل نشوند، شهرک‌های صنعتی استان در بحث آموزش نگاه ویژه‌ای دارد که مرحله به مرحله در حال انجام است.

وی  گفت: این دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقا مهارت شاغلین واحد‌های صنعتی، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و HSEE, و کارآفرینی برگزار شده است.
 
 
انتهای پیام//ف.ح
 

برگزاری دوره های آموزشی برای واحد های صنعتی وتولیدی خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.