سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت اقتصادی در مرز شلمچه پس از 2 روز تعطیلی از سرگرفته شد

مدیر سایت تجاری شلمچه منطقه آزاد اروند گفت: فعالیت اقتصادی در مرز شلمچه پس از تعطیلی تاسوعا و عاشورای حسینی، از امروز از سرگرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید احمد اوالی مدیر سایت تجاری شلمچه منطقه آزاد اروند افزود: فعالیت بازرگانی و تجاری در این مرز آغاز و صادرات انواع کالاهای مورد نیاز کشور عراق و به ویژه استان بصره از مرز بین المللی شلمچه در حال انجام است.

وی به درپیش بودن اربعین حسینی و حضور گسترده زائران عتبات عالیات در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: با پیگیری و هماهنگی به عمل آمده با مقام های کشور عراق مقرر شد به جز روز اربعین حسینی، فعالیت تجاری و صادرات از مرز شلمچه ادامه داشته باشد.

اوالی گفت:در روز اربعین حسینی بنا به شرایط، صادرات اقلام مورد نیاز موکب های حسینی و زائران ادامه می یابد و در تلاش هستیم برای تسهیل در امر صادرات کالا مسیر تجاری را از مسیر مسافری در مرز شلمچه جداسازی کنیم.

روزانه به طور متوسط 600 دستگاه کامیون حامل محصولاتی نظیر تره بار، مواد غذایی و لبنی از مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر، به عراق صادر می شود که ظرفیت صادرات روزانه تا یک هزار کامیون نیز از این مرز وجود دارد.

انتهای پیام /د

فعالیت اقتصادی در مرز بین المللی شلمچه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.