سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت ۷۴ اکیپ ثابت وسیار بر ذبح نذورات مردم در تاسوعا وعاشورای حسینی در آذربایجان غربی

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی از فعالیت ۷۴ اکیپ ثابت وسیار همزمان با تاسوعا وعاشورای حسینی در آذربایجان غربی خبر داد.

کامیار داهیم مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: اداره کل دامپزشکی استان و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا آماده ارایه خدمات رایگان بهداشتی برای صاحبان نذری ها هستند و تعداد 24 اکیپ ثابت و 50 اکیپ سیار خدمات مورد بحث را به صورت شرعی و بهداشتی به عمل می آورند.

وی افزود: تعداد 51 دکتر دامپزشک، 47 کارشناس بازرسی گوشت، 30 روحانی ناظر شرعی به در قالب این اکیپ ها بر ذبح دام ها  نظارت خواهند کرد.

 داهیم تصریح کرد: ساعات دریافت دام در کشتارگاه ها 7 صبح الی 13 ظهر می باشد، اگر چه توصیه دامپزشکی به صاحبان نذورات مراجعه به کشتارگاه می باشد ولی کلیه اکیپ ها آماده ارایه خدمات در دسته جات حسینی و منازل می باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: در ارومیه متقاضیان می توانند با شماره 32426848 تماس حاصل کنند و همچنین در شهرستان ها نیز طی اطاعیه هایی شماره تماس منتشر شده است.

 وی افزود: بیماری خاصی در دام های آذربایجان غربی وجود ندارد و همچنین به مردم و صاحبان نذورات توصیه داریم که گوشت نذری را 24 ساعت در یخچال نگه داری کنند.

انتهای پیام/ح

نظارت 51 دکتر دامپزشک بر ذبح نذورات مردوم در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.