سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از قیام امام حسین(ع) هیچگاه شمع هدایت خاموش نشد

امام جمعه اروندکنار گفت: پس از قیام امام حسین(ع) هیچگاه شمع هدایت خاموش نشد و انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام محمدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه با تفسیر آیاتی از کلام الله مجید و استناد از روایات صفات افراد متقی را برشمرد و افزود: افراد متقی علو، سرکشی و فساد در دنیا را نمی‌پذیرند.

 وی در ادامه عنوان کرد: عزاداران حسینی باید علاوه بر رعایت و عمل بر اساس تقوا، در مراسمات حسینی منادی و مروج آن باشند.

 امام جمعه اروندکنارافزود: اگر حرکت امام حسین(ع) نبود، اکنون هیچ اثری از اسلام نبود و در این زمان حرکت امام و مقام معظم رهبری بر اساس همان خط امام حسین(ع) است.

 محمدی‌پور گفت: مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند دشمنان حاضر هستند ظاهری از اسلام باشد ولی در درون خبری از اسلام نباشد، اما وظیفه ما است با تاسی به امام حسین(ع) نقاب از این چهره نفاق برداریم.

 وی متذکر شد: به مردم عزیز توصیه می‌شود از منابر و وعاظ حداکثر بهره را در تبیین حرکت امام حسین(ع) ببرند، بعد از امام حسین علیه السلام هیچگاه شمع هدایت خاموش نشد و نهضتها ادامه یافت تا به انقلاب اسلامی رسید.

 امام جمعه اروندکنار با اشاره به سالروز تبعید حضرت امام راحل، گفت: امام خمینی با وجود تبعید در جاهایی مختلف، دست از قیام و نهضت برنداشت و بر خلاف هدف دشمن ایشان روز به روز شناخته شده و اهداف عالی اسلام و انقلاب را پیگیری کردند.

 وی در پایان اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم این انقلاب که با زحمات فراوان امام و بزرگان و شهدا بدست آمده را به بهترین شکل حفظ کنیم.

 انتهای پیام/د

انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.