امام جمعه آبادان گفت:شهید حججی بزرگ شده در مکتب عاشورایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان در جمع نمازگزاران دفاع مقدس را دانشگاهی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: درس این دانشگاه عاشورایی بوده و حاصل آن تعلیمات پرورش کسانی همچون شهید حججی ها است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به بهره های مجالس عزاداری افزود: یکی از برنامه هایی که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده از بین بردن بهره‌وری ها از مجالس و عزاداری های امام حسین (ع) است چرا که می‌داند این مراسم ها چه اثر عمیقی بر مردم می‌گذارند.

وی با‌بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن شعور مراسم‌های عزاداری است، عنوان‌ کرد: توصیه می‌شود  مردم مجالسی را انتخاب یا برگزار کنند که دارای محتوای کامل و مناسب باشد.

وی همچنین از مردم تهران و نجف آباد که نماینده مردم ایران در تشییع پیکر این شهید بودند تشکر و قدر دانی‌کرد چرا که چنین استقبالی نشان از اشتیاق مردم به مکتب عاشورایی است.

خطیب جمعه آبادان منشا توطئه های عالم در هر شکل و لباسی را آمریکا و فرزند نامشروع آن، رژیم صهیونیستی دانست و افزود: جدایی کردستان از عراق مشکلات اقتصادی و امنیتی زیادی را برای کشور های منطقه به وجود می‌آورد و این کشور ها به هیچ وجه اجازه تجزیه کشور عراق را نخواهند داد.

وی ضمن تشکر از سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل، خاطرنشان کرد: با ۴ سال مذاکره و اعتماد به آمریکایی ها وقت کشور را هدر دادیم و اگر این اعتماد را در این مدت به خودمان و صحبت های حضرت آقا داشتیم وضعیت امروز ما این گونه نبود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با‌ اشاره به هفته نیروی ‌انتظامی گفت: امنیتی که در مجالس و ابعاد مختلف زندگی ما وجود دارد مدیون تلاش و زحمات این بزرگواران است و حتی وظایفی مانند جلوگیری از تهاجم فرهنگی که برعهده دیگر نهادها است را بر عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: در برخی مواقع کارهای ارشاد اسلامی ما در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی نبوده و خلاف آن است و سدی بر سر راه این مبارزه بوده و ارشاد اسلامی ما شبهه ناک عمل می‌کند.

انتهای پیام/د

نماز جمعه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.