سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین مراجعات درمانی به بیمارستان امام خمینی و ۱۲ فروردین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: باوجود آغاز خدمات درمانی بیمارستان های جنوب کرمان بیشترین بار مراجعات را بیمارستان امام خمینی جیرفت و 12 فروردین کهنوج به عهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان امام خمینی جیرفت در جمع خبرنگاران گفت: افزایش سطح خدمات درمانی یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح تحول سلامت است که اقدامات قابل توجهی در این راستا در جنوب کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای درمانی با توجه به جمعیت منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: بیمارستان های شهرستان های قلعه گنج، رودبار و منوجان ارائه خدمات را آغاز کرده اند ،اما بیمارستان های امام خمینی جیرفت و 12 فروردین کهنوج هنوز بیشترین بار مراجعات در منطقه را به عهده دارند.

قاسم زاده با اشاره به آغاز احداث بیمارستان 260 تخت خوابی جیرفت به عنوان گامی مهم در توسعه خدمات درمانی در منطقه عنوان داشت: در بازدیدی که از بیمارستان امام خمینی جیرفت داشتم بیشتر دریافت کنندگان خدمات درمانی در این بیمارستان از ارائه خدمات و کادر درمانی رضایت داشتند و اگر ایراداتی هم بود، بیشتر مربوط به فضای فیزیکی بود که با توجه به فرسوده بودن، فضای بعضی از بخش ها ،پاسخگوی نیازهای امروز منطقه نیست.

وی ضمن تقدیر از تلاش پزشکان و پرستاران با توجه به کمبود نیروی مورد نیاز ،تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه هتلینگ بیمارستان انجام شده و با تجهیز کلینیک های ویژه و سایر بخش های درمانی بیمارستان ها و تجهیز آزمایشگاه ها و بخش های ویژه در تمامی بیمارستان ها وضعیت ارائه خدمت پیشرفت خوبی داشته است.

قاسم زاده به حضور پزشکان متخصص در اغلب رشته ها در بیمارستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه و ویزیت بیماران با تعرفه دولتی گفت: با پیگیری های انجام شده در زمینه رفع مشکل اعمال بیمه برای دریافت خدمات ام آر آی بیماستان امام خمینی بیمه سلامت و نیروهای مسلح مشکل بیمه برطرف شد و تسریع رفع مشکل دارندگان بیمه تأمین اجتماعی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: با توجه به کمبود تجهیزات بخش آی سی یو 2 بیمارستان امام خمینی جیرفت 500 میلیون تومان برای فعال شدن 4 تخت این بخش تخصیص داده شد.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.