سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار دوره بین‌المللی ورزش و خانواده

دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دوره بین‌المللی ورزش و خانواده با حضور اعضای هیئت رئیسه انجمن بین‌المللی ورزش همگانی و نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در مجتمع فرهنگی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد.

میترا روحی نایب رئیس امور بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی و عضو هیئت رئیسه انجمن بین‌المللی ورزش همگانی"تافیسا" در مراسم دوره بین‌المللی ورزش و خانواده گفت: شهر شیراز شرایط لازم را برای برگزاری کنگره جهانی ورزش‌های همگانی را دارد.

وی با اشاره به سیاست‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی در توجه به ورزش و فرهنگ‌سازی آن در جامعه و به ویژه خانواده تصریح کرد: امروز یکی از اولویت برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی توجه به ورزش بانوان و خانواده است که این مهم با جدیت تمام دنبال می‌شود.

روحی با اشاره به اینکه شعار امسال فدراسیون ورزش‌های همگانی "مادران عمود ورزش همگانی" است گفت: معتقدیم توجه به ورزش بانوان و خانواده تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ورزش دارد و این موضوع نیز روز به روز تقویت می‌شود.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های خود در حوزه سلامت همواره آماده برگزاری و میزبانی دوره‌های مختلف و مرتبط با ورزش و خانواده است.

محمدجواد مرادیان اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری‌های مختلف قلبی و عروقی و سایر بیماری‌ها از جمله سرطان در جامعه توجه به ورزش و فرهنگ‌سازی آن مهم است.

مرادیان با بیان اینکه شاه کلید مبارزه با بیماری‌ها ورزش است، تصریح کرد: باید به سمتی برویم که ورزش بیش از پیش در آحاد جامعه و در بین مردم توسعه یابد تا روز به روز شاهد تقویت بنیان خانواده و سلامت باشیم.

در دوره بین‌المللی ورزش و خانواده، ۱۵۰ نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور حضور دارند که بیشتر این افراد را مربیان ورزشی و مربیان با سابقه بیش از سه سال مربیگری تشکیل می‌دهند.

دوره بین‌المللی ورزش و خانواده با حضور مدیران برجسته ملی و فدراسیون ورزش‌های همگانی از امروز در مجتمع فرهنگی، ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد و تا عصر فردا پنج‌شنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در شیراز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.