سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام

رئیس دانشگاه ایلام گفت: بیش از 6 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ایلام مشغول به علم آموزی هستند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ با حضور دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ساختمان دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام با مساحت 6 هزار و 140 مترمربع به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: برای احداث این ساختمان بیش از 50 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه شده است.

دکتر محمد علی اکبری افزود: در این دانشکده تعداد 22 کلاس درس، 8 آزمایشگاه تخصصی، 11 فضای اداری و 30 اتاق برای اساتید در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای متمرکز شدن کلاس های درسی و استفاده دانشجویان از فضاهای علمی و آموزشی تعداد 3 سالن جلسات، یک سالن مطالعه و یک سایت رایانه ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: از تعداد 6 هزار دانشجو دانشگاه ایلام، حدود یک هزار و 600 دانشجو در 17 گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشکده کشاورزی مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام هم با اشاره به اینکه تعداد 34 گروه آموزشی در دانشگاه ایلام وجود دارد،گفت: در حال حاضر تعداد 40 گرایش در مقطع کارشناسی، 64 گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 13 گرایش در مقطع دکتری در دانشگاه ایلام وجود دارد.


دکتر مصطفی نعمتی افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از 1200 دانشجو در مقطع کارشناسی، 400 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 30 دانشجو در مقطع دکتری در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.


انتهای پیام/ه


افتتاح دانشکده کشاورزی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.