جانشین بسیج مستضعفین از اعزام ۷ میلیون نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور کشور طی سال گذشته خبر داد.

اعزام ۷ میلیون نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین گفت: از مهمترین ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی ایران، اردوهای راهیان نور است که خوشبختانه طی سال های گذشته، روند افزایشی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در طی ۳۸ سال گذشته، یکی از نقاط مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران که عمل به قرآن در آن موج می زند دفاع مقدس بوده است، افزود: تقارن ایام محرم با آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز علمی کشور این فرصت را فراهم کرده تا اردوهای راهیان نور را در کشور در ادامه امور فرهنگی گسترش دهیم.

جانشین بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: هم اکنون بسیاری از ایستگاه ها برای اعزام راهیان نور فراهم است و از اعزام ۲۰۰ هزار نفر در سال ۸۴، هم اکنون به ۷ میلیون نفر رسیده است.

سردار فضلی اظهار کرد: امیدواریم با هدفمند کردن اعزام اردوهای راهیان نور در بین دانشگاه های کشور شاهد افزایش کیفی و کمی اعزام ها باشیم که در این راستا، نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد دستورالعمل ها و ساز و کارهای لازم برای اردوهای راهیان نور در دانشگاه ها هستیم.

جانشین بسیج مستضعفین کشور گفت: هم اکنون برای برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور بیش از ۲۰۰ هزار نفر کادر انقلابی، اعزام اردوها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه برای اردوهای راهیان نور بیش از ۲۶ هزار نفر مبلغ عملیات های دفاع مقدس حضور دارند، اظهار داشت: علاوه بر این، ۷۶ هزار نفر مدیران کاروان و ۴۰ هزار خادم در این مورد فعالیت دارند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه در استان ایلام ظرفیت های بسیار خوبی برای اردوها وجود دارد، گفت: زیرساخت های لازم از جمله اسکان باید در یادمان های دفاع مقدس این استان بیشتر شود.

جانشین بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای استان در بحث راهیان نور، اجرای رزمایش های رزمی است.


انتهای پیام/ه


نشست قرارگاه راهیان نور در دانشگاه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.