سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بردسیر؛ دومین شهرمستعد احداث نیروگاه های خورشیدی

معاون فرمانداری شهرستان بردسیر گفت: بردسیر دومین شهرمستعد احداث نیروگاه های خورشیدی و تولیدانرژی پاک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمزه وفایی، معاون فرمانداری شهرستان بردسیر از ورود سرمایه گذاران و شرکت های داخلی و خارجی جهت احداث نیروگاه خورشیدی و تولید انرژی پاک خبرداد.
وی درحاشیه جلسه سرمایه گذار شرکت زیبا فن آورپارس اظهارداشت: انرژی خورشیدی در مقایسه با سایر منابع انرژی یکی از مهمترین، قابل دسترسی ترین و پاکترین منابع کره زمین است که برای بهره برداری از آن نیاز به تکنولوژی پیشرفته و پرخرج نیست.
وی افزود: این انرژی به عنوان یک منبع مفید که فاقد خطر و اثرات نامطلوب زیست محیطی است می تواند در مناطقی که محدودیت منابع زیرزمینی دارند و همچنین مناطق خشک از جمله استان کرمان و شهرستان بردسیر برای رشد و توسعه اقتصادی استفاده شود.
وفایی تصریح کرد: شهرستان بردسیر به دلیل وجود پتانسیل های بالقوه بخصوص در تولید انرژی پاک وخورشیدی طبق بررسی های صورت گرفته توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی دومین شهر کشور وجز مستعدترین مناطق استان است و دستگاه های اجرایی شهرستان آماده هرنوع همکاری درزمینه جذب سرمایه گذار و اجرای این طرح هستند..
گفتنی است : باحضور کازرونی مدیرعامل شرکت زیبا فن آورپارس ونماینده شرکت آلفاوره کره جنوبی احداث سه نیروگاه ۳۰ مگاواتی یک نیروگاه ۱۰مگاواتی و یک نیروگاه ۱۰۰مگاواتی با اعتبار بالغ بر ۲۸۰میلیون دلار بررسی و جهت پتانسیل سنجی مناطق مختلف شهرستان دردستور کار قرارگرفت.
انتهای پیام/ی

ایجاد نیروگاه خورشیدی در بردسیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.