سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان؛

بررسی موانع تولید 470واحد تولیدی استان سمنان

مشکلات بیش از 450 واحد تولیدی استان در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ‌ابتدای سال جاری مشکلات ۴۷۰ واحد تولیدی در سه بخش خدمات، صنعت و معدن و همچنین کشاورزی و دامپروری بررسی شده که ‌یک هزار و ۱۲۹ مصوبه ماحصل نشست های این کارگروه بوده که از این تعداد ۶۳۹ مصوبه اجرایی و مابقی در دست اجرا است.


وی با اشاره به برگزاری ۷۸ نشست کارگروه رفع موانع تولید از ابتدای سال گذشته تا کنون، افزود: یک سوم این نشست ها متعلق به ‌سال ۹۶ است که این امر نشان دهنده عزم جدی استانداری و صنعت معدن در رسیدگی به مشکلات واحد های تولیدی استان سمنان است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهارداشت: در آخرین نشست کارگروه رفع موانع تولید استان، پرونده ۶۸ واحد تولیدی صنعتی ‌و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۶۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شد.


اسودی با بیان اینکه در سال جدید یک هزار و ۸۸ واحدتولیدی استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند، تصریح کرد: ۵۰۷ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش سه هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند و ‌پرونده ۵۱۹ واحد نیز در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.


انتهای پیام/ م


رفع مشکلات 470واحد تولیدی در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.