سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان پارسیان در شهرکرد

عملیات احداث مرکز کلینیکال انکولوژی پارسیان شهرکرد، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مرکز کلینیکال انکولوژی پارسیان شهرکرد در شهرک منظریه دیدن کرد.

محمدرضا زاهدی مدیر اجرایی پروژه گفت: این بیمارستان ۹۶ تختخوابی در مساحت ۱۷ هزار متر مربع احداث می‌شود که هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این بیمارستان واقع در اول جاده منظریه شهرکرد با صرف اعتبار اولیه ۴۱۰ میلیارد ریال سرمایه خصوصی، از ۵ سال گذشته کلنگ زنی شد که پیش بینی می‌شود تا پایان سالجاری به بهره برداری کامل برسد.

زاهدی اضافه کرد: به منظور تکمیل تجهیزات این بیمارستان، ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و از دو سال پیش، بخش رادیوتراپی این بیمارستان به بهره برداری رسیده است و روزانه به بیش از ۸۰ بیمار از داخل و خارج استان، خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۰۵:۵۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
با سلام و تشکر از عوامل و مسئولین این بیمارستان٬ یکی از عوامل مهم در یک بیمارستان ظاهر ان بیمارستان است٬ بنظر من هر چند که ظاهر این بیمارستان خوب و با طراحی جذاب در حال اجراست ولی روبروی بیمارستان که مربوط به محله 32 منظریه است به دلیل خالی بودن و حالت بیابانی٬ اندکی از ظاهر قشنگ این بیمارستان را کاسته میکند٬ هرچند که این موضوع مربوط به بیمارستان و مسئولین ان نمیشود