سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ حیدری:

نزاجا در مرز‌های کشور با قدرت ایستاده است/به کسی وابستگی نداریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توانمندی‌های بدست آمده را مدیون جوانان غیور و رهبری معظم انقلاب هستیم و به هیچ کسی وابستگی نداریم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از جدیدترین تجهیزات این نیرو که در پایگاه شهید فلاحی برگزار شد، گفت: امروز هر میزان که جلوتر می‌رویم ابعاد توانمندسازی نیرو‌های مسلح ضروری‌تر می‌شود، دشمنی با جهان اسلام و بشریت ادامه خواهد داشت، کشور‌های آزاده باید تجهیز شوند و توانمندی خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: ایران هم به عنوان داعیه دار حمایت از مظلومین در مقابل قلدرمآبان، در سایه ولی امر خود در مسیر ارتقای توانمندی‌های خود قدم می‌دارد، بر این اساس با رهنمود‌های رهبری و پشتوانه مردم می‌توانیم به پیش برویم.

حیدری اظهار کرد: ما در وضعیت 100 درصد آمادگی هستیم و در شرایطی قرار گرفتیم که نه تنها میتوانیم از خود دفاع کنیم بلکه می‌توانیم از تمام مظلومان دنیا و منطقه دفاع کنیم.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: امروز ما این توانمندی‌های بدست آمده را مدیون جوانان غیور و رهبری معظم انقلاب هستیم و به هیچ کسی وابستگی نداریم.

حیدری افزود: نزاجا نیرویی منحصر به فرد است و به خاطر همین توانمندی‌ها بوده که در هشت سال دفاع مقدس درخشید و پس از پایان آن نیز با قدرت مسیر خود را ادامه داد.

وی با اشاره به قدرت تسلیحاتی نزاجا گفت: ما در مولفه توپخانه؛ بالگردی و نیرو‌های انسانی با اخلاص و امتحان پس داده حرف اول را در کشور و منطفه می‌زنیم. با در مسیر محقق کردن فرمایشات رهبری مبنی بر روی پای خود ایستادن قدم برداشتیم.

حیدری اظهار کرد: نزاجا امروز 26 رشته و 26 رسته دارد. ما در مسیر چابک‌سازی و هوشمندسازی قرار گرفتیم و می‌توانیم با پیروی از رهبری معظم انقلاب از جغرافیای ایران و اسلام دفاع کنیم. نیروی زمینی ولایی متحرک هجومی، در اختیار مردم است و اگر نادانی گوشه چشمی به این آب و خاک داشته باشد، پوزه اش را به خاک می‌مالیم.

وی با اشاره به اهداف تعیین شده برای نیروی زمینی ارتش افزود: ما چند هدف داریم. ابتدا هوشمندسازی تجهیزات و سپس اتوماسیون کردن سلاح‌ها هدف نهایی ما متحرک سازی تجهیزات است که رهبری معظم دستور به اجرای آن دادند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: نزاجا در مرز‌های کشور با قدرت ایستاده و این حضور تداوم خواهد داشت، کشور‌هایی که نگاه دوستانه به ایران ندارند و فریب پروژه ایران هراسی غرب را خورده اند، بدانند که نباید فریب بخورند. هر چقدر ملت‌های مسلمان تجهیز شوند، خاری در چشمی غاصبان و جهانخواران است و باید در مسیر چنگ زدن به حبل الله الهی قدم برداریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دستاورد‌های جدید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.