سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

راه اندازی مراکز اشتغالزایی دانش بنیان در کازرون

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: مددجویان با راه اندازی مراکز اشتغالزایی دانش بنیان بیش از یک میلیارد ریال وام می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس در آیین افتتاح نخستین مرکز تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی که با همکاری موسسه دانش بینان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان فارس در کازرون راه اندازی شد، گفت: مددجویان زیر پوشش این نهاد که بتوانند مراکز اشتغالزایی دانش بنیان راه اندازی کنند تا سقف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وام دریافت می‌کنند.

وی افزود: به سرپرست یک خانوار زیر پوشش این کمیته که مبادرت به اینگونه مراکز اشتغالزایی کند ۷۰۰ میلیون ریال وام تعلق می‌گیرد و چنانچه این فرد برای پنج نفر دیگر نیز اشتغالزایی کند به ازای هر یک از آن‌ها ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود و در مجموع تا سقف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مددجوی کارآفرین وام پرداخت خواهد شد.

بذرافشان ادامه داد: امسال ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این امر اختصاص یافته است در حالی که در سال ۹۵ این رقم یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این نهاد حمایتی ایجاد مراکز اشتغالزایی دانش بنیان است، اظهار داشت: با همین رویکرد اقدام به راه اندازی مرکز تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی در کازرون کردیم.

مسئول مراکز اشتغال دانش بنیان استان فارس نیز گفت: این مرکز با هزینه‌ای افزون بر پنج میلیارد ریال کمک خیران راه اندازی شده و هم اینک برای ۱۵ نفر اشتغالزایی شده که در آینده این تعداد به ۳۰ نفر افزایش خواهد یافت.

محمد رضا غلامپور بیان کرد: در شروع کار، روزانه بیش از ۱۰۰ دست لباس برای بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در این مرکز تولید و بسته بندی می‌شود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

افتتاح نخستین مرکز تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی در کازرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.