همایش استانی زکات فردا، چهارشنبه ۲۹ شهریورماه با حضور معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی کشور در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر جعفری رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی استان فارس از برگزاری همایش استانی زکات در روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام حسین احمدیان معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی کشور و نیز ائمه جماعات و مسؤولان زکات استان فارس در شیراز خبر داد و گفت: تبیین فرهنگ تبلیغی ماه محرم، ترویج اطعام حسینی و نیز تجلیل از عملکرد اداره زکات استان مهم‌ترین اهداف برپای این همایش است.

وی افزود: پارسال ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات در فارس جمع‌آوری‌شده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

جعفری ادامه داد: پارسال شهرستان‌های داراب، کازرون و اقلید نسبت به سایر شهرستان‌ها در جایگاه برتری قرار داشتند.

وی بیان کرد: تا پایان ۵ ماهه نخست امسال جمع‌آوری زکات در فارس به ۱۷ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال این رقم به ۴ برابر افزایش یافته است.

جعفری اظهار داشت: در سال جاری نیز شهرستان‌های مرودشت با ۲ میلیارد تومان، کازرون با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بوانات با ۸ میلیارد تومان، شهرستان‌های برتر جمع‌آوری زکات را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره زکات استان فارس تصریح کرد: اداره زکات کمیته امداد امام خمینی استان فارس در جذب زکات رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص داده است و پیش‌بینی می‌شود این جایگاه در سال جاری همچنان ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش زکات در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار