سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

فرمانده انتظامی مازندران با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز مهرماه در پیامی فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.


در این پیام آمده است.


در دین مبین اسلام که بزرگترین مشوّق علم است، طی قرن‌های متمادی، مسلمانان پرچم دانش، معرفت و پیشرفت علمی را در جای جای جهان برافراشتند و امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران، با آزادی از نفوذ استکبار جهانی، استقلال و عزت ملی را تجربه کرده و جهاد علمی را به عنوان یکی از بزرگترین فرائض انقلابی در پیش روی خود دارد.


طلوع خورشید علم آموزی و دانش در مهرماه نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش اموزان است و تقارن سال تحصیلی جدید با ماه محرم و هفته دفاع مقدس اتفاقی مبارک است و آموختن را در مکتب حسین (ع)، ایثار و ازخودگذشتگی مزین می‌کند.


دانش آموزان و دانشجویان به خوبی آگاه هستند که برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی باید بخوانند و بیاموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم.


ایران اسلامی در تداوم رسیدن به هدف‌های بزرگ خود چشم به تلاش جوانان در عرصه‌علم و معرفت دوخته است و بدون این مهم، فروغ خودباوری و استقلال ملی که در طول بیش از سه دهه از انقلاب همواره راهگشای ملت و دولت در گذرگاه‌های دشوار بوده است، محقق نمی‌گردد.


فرماندهی انتظامی استان مازندران با استعانت از خداوند متعال و در سایه سار همکاری و مشارکت خوب مردم، هم، چون همیشه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در این راستا به دانش آموزان عزیز توصیه می‌کند، ضمن رعایت قوانین ومقررات عبور ومرور در زمان تردد از منزل تا مدرسه به توصیه‌های پلیس توجه کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را سریعاً با والدین و اولیاء و مربیان خود در میان بگذارند.


انتهای پیام/آ

پیام فرمانده انتظامی استان مازندران درباره بازگشایی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.