سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح استان مرکزی در اولین روز هفته دفاع مقدس

نیرو‌های مسلح استان مرکزی در اولین روز هفته دفاع مقدس با رژه نیرو‌های پیاده و خودرویی آمادگی و توان دفاعی خودرا به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نیرو‌های مسلح استان مرکزی در اولین روز هفته دفاع مقدس با رژه نیرو‌های پیاده و خودرویی در شهر اراک آمادگی و توان دفاعی خودرا به نمایش گذاشتند.


در این مراسم نیرو‌های سپاه، پدافندهوایی ارتش، نیروی انتظامی و بسیج با به نمایش گذاشتن توان دفاعی یگان‌های پیاده وخودرویی خود از مقابل کلام الله مجید و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، فرماندهان ارشد و سایر مسولان حاضر درجایگاه رژه رفتند.

نیرو‌های مسلح استان مرکزی در این مراسم که در مرکز شهر اراک با حضور جمع اقشارمختلف مردم و برگزار شد با ادای احترام به کلام الله مجید، پرچم جمهوری اسلامی ایران، و تمثال امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امادگی خودرا به رخ دوست ودشمن کشیدند.

در این مراسم آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اقتدار و عزت ملت ایران گفت: ما نباید منتظر برجام و حمایت آمریکا باشیم و باید به اتکا به جوانان و قدرت داخلی به قله‌های پیشرفت برسیم.

آیت الله دری نجف آبادی به حرف‌های سخیف و توهین آمیز ترامپ در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: سازمان ملل جای حمایت ازمظلومان است، اما متاسفانه آمریکا و اسرائیل از آن برای توهین به ملت‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / ج


رژه نیرو‌های مسلح استان مرکزی در اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.