سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اصفهان:

مهندسان کشور در زمینه تسلیهاتی به خوبی کار کردند

امام جمعه اصفهان گفت : راه دفاع مقدس امروز به خوبی ادامه دارد و مهندسان کشور به خوبی در زمینه تسلیهاتی کار کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه اصفهان گفت: اگر انسان مراقب خودش نباشد دچار عذاب خود فراموشی می شود و گناه در بسیاری از اوقات اثر عمل خوب را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه گناه کارهای خوب را ازبین می برد افزود : اینطور نیست که کسی بگوید من جبهه رفتم و رزمنده شدم و در واقع اگر گناه کند کارهای خوبش از بین می رود و ممکن است جهنمی شود.

وی در خصوص هفته دفاع مقدس گفت : روزی بود که صدامیان از زمین و هوا حمله کردند و خداشاکریم که مقابل همه ایستادیم و به خصوص آمریکایی که وارد جنگ با ما شد و واقعا دفاع دفاع مقدسی بود.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: باید تشکر کنیم از کسانی که سلاح ها می سازنند مهندسینی که موجب شدند امروز ما دربحث موشک خودکفا باشیم و با این کار آنها تمام معادلات دشمن برهم ریخت.

وی در خصوص اهمیت حضور در نماز جمعه گفت : مردم عزیزی که به نماز جمعه می آیند سعی کنند که سر وقت حاضر شوند چرا که نماز جمعه نمازی است که خداوند فرموده تجارت و کسبتان را تعطیل و با سرعت به نماز بروید.
اگرچه صدا و سیما خطبه دوم را پخش می کند اما خطبه اول نیز بسیار مهم است و مسائل اعتقادی بیان می شود که می تواند تاثیر بسزایی در زندگی همه ما بگذارد. حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه نباید به یک هفته خاص باشد و هروقت می توانید به نماز جمعه بیاید تا دیگران نیزتشویق و ترغیب شوند.

آیت الله طباطبایی نژاد به ایام محرم نیز اشاره کرد و گفت : امام صادق می فرمایند هر کس روز عاشورا روز حزن و مصیبتش باشد و فکر کند عزیزی از او از دست داده و برایش گریه کند خداوند روز قیامت را برای او روز فرح و شادی می کند.

وی با ببان اینکه فردا روز ورود اهل بیت به کربلا است افزود : امام حسین برای بعضی از افرادش در کربلا مطالبی بیان کردند و ایشان گفتند اینجا خون ما ریخته

امام جمعه اصفهان به درگذشت آیت الله راستی کاشانی اشاره کرد و گفت : ایشان عالم و مجاهد بسیار بزرگی بود که بنده افتخار داشتم سال ها در محضر ایشان تلمذ کنم و انشالا که خداوند روح این مرد بزرگ را با اباعبدالحسبن محشور کند .

وی همچنین صحبت های ترامپ را دیوانه وار دانست افزود : رییس جمهور به خوبی جواب ترامپ داد.

 

انتهای پیام/م

 

جوانان زمان جنگ امروز سازنده‌ موشک شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.