مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز از جمع آوری 500 میلیون ریالی مرحله اول جشن عاطفه‌ها در نطنز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا مومی اردستانی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها 23 و 24 شهریور در سطح شهرهای نطنز، بادرود، خالدآباد و طرقرود و در محل مصلی نماز جمعه با استقبال خوب مردم برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد و مقدار  قابل توجهی لوازم التحریر و سایر ملزومات جمع آوری و بلافاصله تقدیم نیازمندان تحت پوشش شد تا در روز اول مهر این عزیزان بدون دغدغه وارد مدارس شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز اوج بروز احساس خیرین در کمک به جشن عاطفه‌ها،کمک ویژه یک خیر نطنزی که خواست نامش فاش نشود بود که  مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در قالب بن کفش، لوازم التحریر و لباس را برای توزیع بین ایتام و دانش آموزان نیازمند در اختیار این نهاد قرار داد.

وی بیان کرد: انتظار ما از اصناف گرامی و خیران این است که در این راه کمیته امداد را یاری داده تا دانش آموزی به علت فقر مجبور به ترک تحصیل نشود، در این راستا شماره حساب ۰۱۰۵۲۹۶۸۵۸۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۰۴۶۸۴ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد امام خمینی جهت پرداخت وجوهات امانی در نظر گرفته شده است.

مومی اردستانی اضافه کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهر ماه در مدارس مناطق آموزش و پرورش نطنز و بادرود برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم، مسؤولان و به خصوص دانش آموزان در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با حضوری پررنگ دست دانش آموزان نیازمند را بگیرند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار