سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی+عکس

همزمان با سی و هفتمین سالروز حماسه دفاع مقدس مردم ایران ، رژه نیروهای مسلح مستقر در مناطق مختلف آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این مراسم با صلابت ، یگان های مسلح منتخب از سپاه ، ارتش ، بسیج و نیروی انتظامی و یگانهای موتوری با اجرای رژه اقتدار خود را به نمایش عموم می گذاشتند.


جمعی از مردم هم تماشاگر رژه نیروهای مسلح بودند و با افتخار به دلاور مردی های فرزندان و برادران خود در نیروهای مسلح نگاه می کردند.


برگزاری این مراسم در نخستین روز از ماه محرم و هفته دفاع مقدس حال و هوای رژه را عاشورایی کرده بود.


مراسم رژه نیرهای مسلح در تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مسئولان اجرایی و نظامی در کمربندی میانی این شهر پشت پادگان لشکر 21 حمزه آذربایجان برگزار شد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم با گرامی داشت رشادتهای رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر دفاع مقدس گفت : شهدا و ایثارگران مانع تحقق هدف دشمن در ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و تصرف خاک کشور شدند.


حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم افزود : در نبرد هشت ساله ، فقط صدام نبود که به ما جنگ را تحمیل کرد بلکه این تهاجم سراسری با حمایت های تسلیحاتی و مالی آمریکا و فرانسه و آلمان و اعراب همراه بود.


وی گفت : جنگ زمانی توسط دشمنان بر ما تحمیل شد که توطئه های ۱۹ ماهه چون ترور و انفجار و تفرقه افکنی قومی نتیجه نداد.

انتهای پیام/خ

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.