سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان همدان در اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ناوگان عمومی استان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباریمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: این استان مانند سال های گذشته به عنوان استان معین از تمامی توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده کرده است.

رودباری بر پیشگیری از توقف ناوگان دارای مشکلات ایمنی و حوادث احتمالی جاده ای با توجه به تغییرات احتمالی جوی تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان که در مسیر عبور ناوگان بیش از 10 استان برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی قرار گرفته، لازم است استان های مورد نظر با رعایت کامل نکات ایمنی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز از اعزام ناوگان فرسوده و نامناسب و رانندگان غیرحرفه ای برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی خودداری کند.

رودباری ادامه داد: تعدادی از ناوگان اعزامی در طول مسیر از این استان دچار خرابی و نقص فنی و در نهایت زمین گیر شده و با توجه به محدودیت ناوگان در ایام اربعین مشکلات زیادی را برای استان ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: ضروری است به منظور رفع مشکل شرکت های مسافری مادر در صورت لزوم نسبت به تأمین ناوگان جایگزین اقدام کنند.

این مسئول در ادامه به فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام وقت خبر اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

رودباری اذعان داشت: شرکت های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام وقت و صدر در صدی در اختیار زائران حسینی باشند.

انتهای پیام/ش.و

آمادگی حمل و نقل استان برای اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.