سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

کاربرد دستگاه رادیولوژی پرتابل در راستای ثابت نگه‌داشتن بیمار

مدیر فروش فنی یک شرکت فناور گفت: دستگاه رادیولوژی پرتابل در راستای پیشگیری از خطرات جا به جا کردن بیماران خریداری شده است.

مائده کلانتری مدیر فروش فنی یک شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برخی از تکنولوژی‌‌های حوزه رادیولوژی متاسفانه در کشور وجود ندارد و به همین خاطر ما از 25 سال پیش تا به امروز دستگاه‌های مختلف را در بخش تصویربرداری وارد کردیم و در ایران کار مونتاژ آن انجام می‌شود.

 وی عنوان کرد: شرکت تولیدکننده دستگاه‌های رادیولوژی و تصویربرداری بر اساس درجه بندی، شرکت اول در بین کشورهای پیشرفته دنیا بوده و به صورت مستقل تمامی قطعات دستگاه را تولید می‌کنند.

 کلانتری تاکید کرد: دستگاه تصویربرداری متحرک به دو صورت دستی و پرتابل قابلیت حمل در بخش‌های اورژانس، NICU و مراقبت‌های ویژه دارد و نیازی به جابه‌جایی بیماران در بیمارستان نیست.

 فعالیت 30 فارغ التحصیل دانشگاهی در شرکت دانش بنیان تجهیزات پزشکی

وی گفت: در شرکت ما بیش از 30 نفر از فارق‌التحصیلان دانشگاهی که اکثراً جوان بوده مشغول به فعالیت هستند و طرح‌های کاربردی خود را در قالب تجهیزات و لوازم پزشکی تبدیل به محصول می‌کنند.

 کلانتری ادامه داد:‌ در حال حاضر در بیمارستان‌ها تجهیزات پزشکی خوبی مستقر هستند و از این بابت کشورمان همگام با دنیا از لوازم پزشکی پیشرفته‌ای برخوردار است.

 وی یادآور شد: امیدواریم با ورود نخبگان جوان  در حوزه تولید دستگاه‌های رادیولوژی این تکنولوژی کاملا بومی شود.

 

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.