سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر صنعت تاکید کرد؛

واحدهای تولیدی برای فروش محصولات تلاش کنند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت تلاش واحدهای تولیدی برای فروش محصولات در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از شهرک های صنعتی اندیمشک در جمع صنعتگران، اولین رمز موفقیت بنگاه های اقتصادی را اهلیت و مدیریت شایسته دانست و گفت: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به نوع مدیریت بنگاه ها است، لذا باید مسئولان واحدها با تلاش و برنامه ریزی بهتر برای رفع مشکلات همت کنند.

وی با اشاره به اهمیت بازار فروش مناسب برای دریافت تسهیلات از سوی بنگاه های اقتصادی بیان داشت: تسهیلات به بنگاه هایی پرداخت می شود که بازار داشته باشند و از طرفی دادن تسهیلات به بنگاه های فاقد بازار فروش موجب بدهی بیش تر این واحدها می شود.
یزدانی تصریح کرد: دولت در راستای تحقق تولید و اشتغال به واحدهای صنعتی نگاه ویژه دارد و ریاست محترم جمهوری همواره بر رونق این واحدها تاکید دارند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اذعان داشت: بهبود زیرساخت ها، فضاسازی، زیباسازی، آسفالت و ایجاد مبلمان مناسب در سطح شهرک ها باید جدی گرفته شود، زیرا این مهم موجب جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی می شود.

این مقام مسئول وضعیت ظاهری و مبلمان شهرک های صنعتی اندیمشک را نامطلوب عنوان و بیان کرد: این وضعیت باید با همت متولیان مربوطه در سطح استان رسیدگی و حل شود.

علی یزدانی با اشاره به توجه مسئولان به شهرک های صنعتی اندیمشک در سال جاری افزود: امسال 40 میلیارد ریال در 2 شهرک صنعتی اندیمشک در حال هزینه است و تلاش می شود در صورت نیاز از سایر منابع نیز برای رفع چالش های شهرک های صنعتی اندیمشک استفاده شود.

وی افزود: تلفن و اینترنت نیاز ضروری شهرک ها است و با توجه به اهمیت تجارت الکترونیک، باید مشکل فیبر نوری شهرک های صنعتی شهرستان اندیمشک در کوتاه ترین زمان حل گردد.

مشکلات مربوط به نوسانات نرخ ارز، وثیقه سنگین بانکی، زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی، پرداخت تسهیلات و بیمه های تامین اجتماعی از موارد مطرح شده از سوی واحدهای صنعتی اندیمشک در دیدار با معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت بود.
شایان ذکراست؛ با حضور معاون وزیر صنعت، عملیات اجرایی احداث واحد بسته بندی و صادرات صیفی جات در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با ظرفیت بسته بندی 800 تن انواع صیفی جات با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال در شهرک صنعتی اندیمشک آغاز شد.

انتهای پیام/گ

تاکید معاون وزیر صنعت بر بازاریابی واحدهای صنعتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.