سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تامین اعتبار لازم برای تسریع در بزرگراه اهر – تبریز

رئیس دادگستری اهر با اشاره به اهمیت جاده اهر – تبریز از مسوولان ذی‌ربط خواست در اجرای این پروژه و اختصاص اعتبارات لازم تسریع کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌الاسلام محمدعلی نظری رئیس دادگستری اهر در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: دستگاه قضایی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران و کسانی که علاقه‌مند برای تولید و اشتغال‌زایی در منطقه هستند، حمایت کرده و به این‌گونه پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

وی گفت: متأسفانه این شهرستان متناسب با موقعیت پیشینه تاریخی و فرهنگی خود پیشرفت مطلوبی نداشته و امکانات موجود شهرستان متناسب با قابلیت‌های منطقه نیست و از شهرهای هم‌تراز خود و از قافله پیشرفت در اکثر زمینه‌ها عقب مانده است که امیدواریم با همراهی مردم و مسوولان شاهد رونق اقتصادی و افزایش زمینه‌های اشتغال باشیم.

این مقام مسوول قضایی در قستی دیگر از سخنان خود با تأکید بر رعایت قانون در ادارات به خصوص مسائل مالی اظهار کرد: دستگاه قضایی با تخلف در این‌گونه موارد و مسائل مالی همچنین حیف و میل بیت‌المال با حساسیت لازم در صحنه حاضر بوده و با هرکس که به بیت‌المال دست‌درازی کند به شدت برخورد می‌‌کند و ما موظف به حمایت از مردم و حقوق حقه آنها هستیم.

نظری، از کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در مدت زمانی 20 تا 30 روز خبر دارد و اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوان زمینه را برای رضایت‌مندی مردم فراهم کرد.

وی با اشاره به اهمیت جاده اهر – تبریز از مسوولان ذی‌ربط خواست در اجرای این پروژه و اختصاص اعتبارات لازم تسریع کنند.

وی ، بیکاری و فقدان مراکز تولیدی و کارآفرینی را از مشکلات شهرستان به خصوص جوانان ذکر کرد.

انتهای پیام/ش

رعایت قانون در ادارات به خصوص در مسائل مالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.