سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ساماندهی ساختار نیروی انسانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: رسالت اصلی امدادگران تکریم وپاسخگویی مددجویان و ارباب رجوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ۶۸ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۷۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: هم اکنون ۱۶۰ مددکار کمیته امداد استان کرمانشاه رسیدگی به پرونده های مددجویی این خانوارها را برعهده دارند.

خدرویسی با تاکید براینکه رسالت اصلی امدادگران تکریم وپاسخگویی مددجویان و ارباب رجوع است، ابراز خرسندی کرد: امدادگران کمیته امداد استان کرمانشاه در سطح مطلوبی از رضایت قرار دارند.

وی افزود: هدف از خدمت رسانی امدادگران به مددجویان توانمندی و خودکفایی آنها است که ایجاد اشتغال پایدار یکی از مسیرهای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت به شمار می رود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه به ساماندهی ساختار نیروی انسانی این نهاد در شهریور ماه سال جاری نیز اشاره و  بیان کرد: طرح ساماندهی نیروی انسانی موجب تسریع در ارائه خدمات به مددجویان و افزایش کارآیی و فعالیت در بخش های گوناگون کمیته امداد خواهد شد.

خدرویسی بیان کرد: آموزش، رفاه و شرایط تحصیل امدادگران با اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی کمیته امداد بهبود پیدا کرده از این رو بدون شک ارائه خدمت به مددجویان نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ز

ارتقا ارائه خدمات به مددجویان کرمانشاهی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.