سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی مطرح کرد:

تسریع بخشی در روند پروژه ساخت راه آهن تهران - اصفهان

معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن گفت: تمهیدات لازم برای تسریع پروژه راه آهن تهران - اصفهان در نظر گرفته‌شده تا طی مدت‌زمان کوتاه‌تری به نتیجه مطلوب دست یابیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مازیار یزدانی با اشاره به همکاری‌های ریلی میان ایران و فرانسه اظهار کرد: علاوه بر مذاکرات فی‌مابین‌ برای اجرای پروژه‌های آینده، قراردادهایی منعقدشده که هم‌اکنون از پیشرفت حدود ۱۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم خروجی این پروژه‌ها منتج به پروژه بعدی شود.

وی افزود: شرکت راه‌آهن با شرکت «ارپ» فرانسه در حال طراحی سه ایستگاه راه‌آهن تهران، قم و مشهد هستند و در صورت تکمیل این سه ایستگاه، در نظر داریم حجم همکاری را در مجموع برای ۳۰ ایستگاه تشکیلاتی کشور افزایش دهیم تا این ایستگاه‌ها به پایگاه‌های تجاری تبدیل شوند.

معاون امور فنی و زیربنایی در ادامه به قرارداد همکاری با شرکت تالس فرانسه اشاره کرد و گفت: با توجه به نصب محصولات این شرکت در سیستم‌های ریلی ایران در حال مذاکره با این شرکت برای امضا قرارداد تأمین تجهیزات، لوازم‌یدکی هستیم و امیدواریم این همکاری‌ها افزایش یابد.

یزدانی با اشاره به همکاری شرکت‌های راه‌آهن ایران و شرکت‌های فرانسوی بیان کرد: چند قرارداد همکاری با راه‌آهن فرانسه و شرکت‌های فرانسوی در زمینه مشاوره در دست اجراست که یکی از ‌آن‌ها همکاری با شرکت SNCF برای پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان محسوب می‌شود.

وی از ارسال اسناد مربوط به پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل به شرکت راه‌آهن خبر داد و گفت: طی دو ماه گذشته اسناد و مدارک از این شرکت تحویل گرفته شد و هم‌اکنون مستقیم با طرف چینی وارد مذاکره شده‌ایم.

معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن با توجه به اینکه پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان در حین اقدام به شرکت راه‌آهن منتقل‌شده است، اعلام کرد: تمهیدات لازم برای افزایش سرعت ساخت این پروژه در نظر گرفته‌شده تا طی مدت‌زمان کوتاه‌تری به نتیجه مطلوب دست یابیم.

یزدانی بیان کرد: راه‌آهن‌های کرمان-زاهدان، اصفهان-شیراز، میانه-تبریز و اینچه برون پیش‌تر به شرکت راه‌آهن منتقل‌شده و هم‌اکنون در دست اقدامات تکمیلی قرار دارد.

انتهای پیام/ 

شرکت راه‌آهن فرانسوی در حال طراحی سه ایستگاه راه‌آهن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
تهاترکردن زمین و ساختمان و ماشین آلات با پیمانکاران پروژه های ریلی برای پرداخت بدهی شان
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
ساخت راه آهن قم ساوه زرندیه
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
مصرف ۶۵ تا ۹۵ میلیون لیتر بنزین در جاده ها فاجعه است یعنی دود شدن سرمایه های ملی
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
با سرمایه گذاری سپرده های مردمی و ایجاد صندوق های پروژه در بورس میتواند برای تکمیل طرح های عمرانی اقدام کرد
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
با سرمایه گذاری سپرده های مردمی و ایجاد صندوق های پروژه در بورس میتواند برای تکمیل طرح های عمرانی اقدام کرد
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
راه آهن ازنا _ الیگودرز _ اصفهان هم باید ساخته شود
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
پروژه های ریلی هم اشتغال زاست هم باعث رفع محرومیت میشود هم باعث صرفه جویی در مصرف بنزین, ضمنا انتشار اوراق قرضه ارزی و ریالی هم مناسب است
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
پروژه های ریلی هم اشتغال زاست هم باعث رفع محرومیت میشود هم باعث صرفه جویی در مصرف بنزین, ضمنا انتشار اوراق قرضه ارزی و ریالی هم مناسب است
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
دو خطه کردن راه آهن اراک قم باعث تسریع در جابه جایی کالا میشود
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
فروش اوراق صکوک و اوراق خزانه اسلامی در بورس برای تامین مالی پروژه های ریلی ضروری است
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
راه آهن اراک _ خمین _ اصفهان باید احداث شود
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
راه آهن اراک _ خمین _ اصفهان باید احداث شود
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
خیلی عالیه کی افتتاح میشه؟
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
خیلی عالیه وقت کمتری برای این کار صرف میشه
ناشناس
۰۹:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
شرکت آلستوم فرانسه هم میتواند مشارکت کند