سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز؛

مراسم گرامیداشت مقام استاد شهریار در سال ۲۰۱۸ به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ و هنر در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ گفت: روز ملی شعر و ادب فارسی در ۱۳۹۷ به صورت بین‌المللی و با حضور فرهیختگان فارسی‌زبان از سراسر کشور و نمایندگانی از کشورهای تاجیکستان و افغانسان در شهر تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رضا خلیلی  مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز،در آیین گلباران مزار استاد شهریار، با بیان اینکه مقبره الشعراء تبریز ۴۱۰ شاعر نامی ایران را به آغوش کشیده است، اظهار کرد: شهرداری تبریز آمادگی خود را در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی اعلام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خانه موزه استاد شهریار تنها خانه موزه‌ای است که به صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود، اضافه کرد: شهرداری تبریز به عنوان متولی مدیریت شهری، وظیفه حفاظت و مدیریت خانه موزه استاد شهریار را داشته و همچنین پسر گرامی استاد نیز مدیریت موزه را برعهده دارد.

گفتنی است، مراسم گلباران و عصر شعر به همراه کارگاه کتابت اشعار استاد شهریار، همزمان با 27 شهریورماه «سالروز بزرگداشت مقام استاد و همچنین روز شعر و ادب فارسی» با حضور مسئولان، هنرمندان و هنردوستان در مقبره‌الشعرای تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/خ

27 شهریورماه «سالروز بزرگداشت مقام استاد و همچنین روز شعر و ادب فارسی»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
سلام

شهریار بیشتر شعرهایش به زبان ترکی هست،پس نمیشه بخاطر ایشون این روز را روز شعر وادب فارسی نامگذاری کرد!!!