سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی ایرانشهر:

دستگیری ۱۴ سارق در اجرای طرح امنیت اجتماعی شهرستان ایرانشهر

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۱۴ سارق و کشف اموال مسروقه در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ غلامرضا نورا جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی ایرانشهر در اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پی چندین فقره سرقت موتور سیکلت، کابل برق و منزل در سطح شهرستان پس از انجام تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی 14 سارق شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه 3 دستگاه تلویزیون، 2 دستگاه کارت‌خوان، یک موتورسیکلت و مقدار قابل توجهی کابل برق کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند، تصریح کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به کسی نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان درایرانشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.