فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان و دستگیری ۵ سارق احشام و کشف ۶ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۵ سارق احشامبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان   از زاهدان  ،  سرهنگ حسین سنچولی فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان هیرمند در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با جرائم و سرقت موفق به دستگیری ۵ سارق احشام شدند که این متهمان به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در ادامه این طرح ماموران انتظامی شهرستان هیرمند موفق شدند ۲۰ کیلو گرم تریاک، نزدیک به ۱۰ کیلو هروئین، بیش از ۱۱ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز و یک قبضه سلاح جنگی و تعداد ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۱۰ متهم نیز در این خصوص دستگیر شدند.

سنچولی تصریح کرد: در این طرح که به مدت یک هفته اجرا شد تعداد ۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف، ۱۰ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در پایان افزود: پلیس اجازه نخواهد داد که متخلفان اقدام به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و خدشه دار کردن آسایش شهروندان کنند و در صورت بروز هنجارشکنی و اقدامات غیرقانونی برخورد قاطعی با آنان خواهد شد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان احشام درهیرمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار