سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار دشتی:

برنامه‌های دفاع مقدس در دشتی باکیفیت مناسب برگزار شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دفاع مقدس و دهه اول محرم در سطح شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دشتی با اشاره به تقارن دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فلسفه غنی فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است و همه دستگاه‌های در این ایام با سپاه امام رضا (ع) همکاری داشته باشند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس مربوط به همه اقشار جامعه است و همه در برابر برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس مسئولیت دارند و همه ادارات با امکاناتی که در اختیار دارند با مجموعه سپاه همکاری داشته باشند.

حسینی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه اول محرم در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی جدی و نظارت برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در دستور کار است که باید مسئله ترافیکی آن محل لحاظ شود و عزاداری خیابانی باید ساماندهی شودتا باعث راه‌بندان و اظهار نارضایتی مردم نشود. از مدیران آبفای شهری و روستایی در ایام محرم انتظار داریم با توجه به مصرف آب برای پخت‌وپز‌ها تدابیری اندیشنده شود تا مردم با مشکل کم‌آبی مواجه نشوند.

معاون فرمانداری شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: این شهرستان دارای علمای بزرگی است و از هم‌اکنون برای استقبال از ایام محرم آماده شده‌اند و انتظار داریم سر درب ادارات و بازار در این ایام سیاه‌پوش شود.

انتهای پیام /پ

برنامه‌های دفاع مقدس در دشتی باکیفیت مناسب برگزار شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.